یکی از جدید ترین و محبوب ترین انواع نمای ساختمان کرتین وال می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در نمای کرتین وال از شیشه و آلومینیوم استفاده می شود ک همین موضوع باعث شده است تا کرتین وال دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد. کرتین وال در انواع مختلفی پیاده سازی می شود و شما می توانید طرح و رنگ آن ها را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایید. استفاده از شیشه های رفلکس در کرتین وال باعث شد تا کرتین وال دارای طرفداران بیشتری باشد.

با استفاده از کرتین وال می توانید به جز زیبایی  که این نمای درد میزان نور ورودی در ساختمان را نیز کنترل نمایید. همچنین با استفاده از شیشه های دو جداره و یا سه جداره در کرتین وال این نوع از نما عایق صوتی و حرارتی مناسبی نیز محسوب می شود. با استفاده از نمای کرتین وال هم در تابستان هم در زمستان مصرف انرژی کاهش پیدا می کند.

نصب کرتین وال بسیار انعطاف پذیر می باشد نمای کرتین وال به شکل صنعتی ساخته می شود و در برابر انواع لرزش ها از جمله زلزله مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. کرتین وال باید به شکل کاملا اصولی بر روی نمای ساختمان پیاده سازی شود. رعایت استانداردهای لازم منجر به این می شود که بهترین نتیجه را در زمینه اجرای کرتین وال بگیرید. یکی از مزایای کرتین وال این است که می تواند با مصالح دیگری به خوبی ترکیب شود و اجرای آن کاملاً انطاف پذیر می باشد. سرامیک خشک، آلومینیوم و کامپوزیت و سنگ های قیمتی از جمله مصالجی می باشند که می توان از آن ها به شکل ترکیبی با کرتین وال استفاده نمایید. با این وجود می توانید نمای ساختمان را به گونه ای زیبا و خیره کننده پدید بیاورد.

بیشتر درباره کرتین وال بدانید

نمای کرتین وال به جز وزن خودش وزن دیگری را تحمل نمی نماید و این یکی از بهترین خصوصیات کرتین وال می باشد. سیستم اجرای نمای کرتین وال در انواع مختلفی انجام می شود. شما می توانید بر اساس نوع سلیقه ای که دارید نمای کرتین وال  را طراحی نمایید که ای طراحی اختصاصی در حال حاضر رو به افزایش می باشد.

نوع نصب کرتین وال بر اساس میزان هزینه و نوع دسترسی به کارگاه، زمان لازم برای انجام پروژه و طراحی نمای کرتین وال انجام می شود. در یک روش از نصب کرتین وال دیواره های کرتین وال از پیش ساخته شده اند و سپس بر روی ساختمان نصب می شوند. شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شرکت آکام گستر کیش مراجعه نمایید. شماره های این شرکت در سایت درج شده است و شما در صورت احتیاج به م می توانید با این شرکت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از متخصصان ما دریافت نمایید.

بیشتر با نمای کرتین وال از فریم آلومینیوم نیز استفاده می شود. دلیل استفاده از آلومینیوم در نمای کرتین وال این است که آلومینیوم وزنی سبک دارد و همچنین در برابر شرایط جوی مقاومت بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از مزایای آلومینیوم در اجرای کرتین وال این است که احتمال شکستگی کمی نیز دارد


مقالات طراحی سایت کرتین ,نمای ,استفاده ,آلومینیوم ,نمایید ,توانید ,نمای کرتین ,نمای ساختمان ,اجرای کرتین ,بسیار بالایی ,پیاده سازی ,مقاومت بسیار بالایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آسیب هاي اجتماعي فرياد ميزنند! همه راه های جلوگیری از بارداری باشگاه کوهنوردی پژواک فیلم برناچت ، برنا چت فیلم سریال ساک دستی کرافت درجه یک با طراحی خلاقانه الان بخر تحویل بگیر